RUBRIK

har presic kommit hem från min mormor och morfar.
morfar fyllde år.. vet inte hur mycket, men det var väl
helt okej, mina kusiner sofia martin och hanna var där.
oscar och martin låste ut hanna och sofia ute på mormor
och morfars altan haha..
sen låste jag ut martin pappa och hanna och sofia sen skulle
vi hem och nuhar jag kommit hem.. och i bilen frågade jag
vilket år morfar var född då sa mamma 1942 jag ba: då har ju
han nästan left i 100 år. hahaha..
sen sa mamma det till dom som var där och alla börja garva.
aja, nu är jag iallafall hemma och grattis morfar och amilia som
fyller år eller morfar fyllde år i torsdags men ändå.
aja, nu har jag tråkigt ska göra något annat nu hejdå.
/E
www.emmajerner.blogg.se läs

Kommentarer
Postat av: linda såklart ;) <3

nice blogg älskar er gummoooor :) <3333

2009-10-04 @ 19:32:22
URL: http://lindissw.blogg.se/
Postat av: emma

svar till linda:

älskar dej din är också fin / emma

2009-10-04 @ 21:11:12
URL: http://emmajerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0